  • Data: 2010-12-23 14:45:46
    Temat: Re: Jak zmarnowac zycie pracujac na innych?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5accb3ef-261e-47c0-8dd7-041e94b1c9b8@u3g2000vbj
    .googlegroups.com...

    > To ja mieszkam w Wodzislawiu Sl. ale warunki podobne :)
    > Tutaj dwa pokoje to 100 tys pln, wiec za 420 tys tez kupisz cztery
    > mieszkania. Ale wynajem na pewno mniej niz 850 (chyba ze standard
    > bylby wysoki). Mysle, ze za 500 wynajmujesz je z pocalowaniem w reke.
    > Pod koniec 2008 szukalem mieszkania na rok do wynajecia - tam gdzie
    > wynajmowalem dostalem wypowiedzenie, a dom jeszcze byl w stanie
    > surowym. Obdzwonilem kilka ogloszen i tylko jedno bylo wolne ale i tak
    > musielismy robic podchody bo juz umowionych na jego ogladanie bylo
> [...]

    To mi sie pomylilo Adamie- przepraszam.
    A co bledow mlodosci to wyobraz sobie ze ja tez odpuscilem sobie mieszkanie
    w kamienicy 102m2 (3 pokoje) w Katowicach w samym centrum przy placu Miarki
    za 160 tys. w 2004 ,bo akurat poznalem swoja zone :))
    A dom mam akurat w trakcie budowy w Piasku/Pszczyny :)
    pozdrawiam
    Przemek