eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję... › Re: Jaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję...
  • Data: 2005-04-18 08:18:04
    Temat: Re: Jaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję...
    Od: "Arti" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d3vgb4$mc8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Millenium to szajs, w mbanku wprowadzają opłate za konto, więc polecam VW,
    > Niska cena za niemiecką jakość

    ale dlaczego nie ma info o tym że VW wprowadza od maja opłate - mam w w tym
    banku konto - chciałem mieć darmowe, mogłem pogodzić sie z wypłatami po 400
    pln (bezpłatne prowadzenie to nawet jak dwa razy w miesiacu wypłace po 50
    pln to by kosztowalo mnie to 3 pln). A teraz 5 pln co miesiac + ew opłata za
    wypłate (a te dwa razy uda mi sie wypłacić ponizej 400 - nie lubie tak duzo
    wyplacac bo za szybko wydam :)). Dziś otworzyłem rachunek w lucasie - opłata
    za konto max 9 pln - ale z tego co zobaczylem to nic nie zaplace - ew w
    pierwszym miesiacu 7 pln.
    Lucas - niewielka opłata, darmowa wypłata w duzej ilosci bankowmatów (co
    wazne dowolna kwota).
    Czy Ty jestes pracownikiem vw, że tak chwalisz - czyzby zbyt duzo osob
    rezygnowalo - powiem tak jesli by wprowadzili mniejsza opłate i
    poinformowali o tym że wprowadzaja opłate duzo wczesniej to moze bym i nie
    rezygnowal. A tak pa pa.

    --
    pozdrawiam
    Arti

    ps
    co do millenium to sie zgodze - mialem tam kilka ladnych lat temu konto i
    skutecznie mnie do siebie zniechecili - na pewno nie zobacza tam moich
    pieniedzy.