    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank? /konto walutowe -$/
    Date: Sun, 20 Jun 2004 02:11:34 GMT

    In article <20040619212925.DBF.1.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local>
    ,
    m...@c...pl says...

    > Multibank

    > Tego raczej nie ma żaden bank co ma konta walutowe, bo ma to tylko
    > Inteligo a tam nie ma kont walutowych.

    Nie wiem jak jest DO USA ...ale z USA to Polski pomiedzy Wells Fargo a
    Citi przelew idzie mniej niz 12 godzin (i to pewnie wylacznie z powodu
    roznic czasowych)

    > Najniższa prowizja spośród banków udostępniających to online:
    >
    > Wychodzące 6 PLN + 0.25% min 20 PLN
    > Przychodzące bezpłatnie.
    >
    > Kursy (jakbyś chciał przelać na polskie konto złotówkowe) niezłe.
    >
    > Wielu korespondentów w USA, do Wells Fargo przelewałem bez problemu,
    > nie było żadnych opłat korespondentów pośredniczących, i cała suma
    > dotarła do odbiorcy.

    Wells Fargo za przelew w USD do polskiego CITI pobiera oplate jak za
    przelew krajowy. TYLKO 10 dolarow. Jedyny problem w tym, ze nie da sie
    zainicjowac przelewu poprzez Internet. Mozna zdefiniowac przelew i
    zlecac go telefonicznie ale niestety nie w internecie.

    PODOBNO przelewy z Citi USA do citi w Polsce sa za darmo. Wlasnie jestem
    w trakcie otwierania konta i weryfikowania tej informacji. Plus jest
    taki, ze przelewy miedzynarodowe w CITI USA mozna inicjowac przez
    internet. Na razie jest z tym problem w polskim CITI, ale z informacji
    przeze mnie uzyskanych wlasnie pracuja nad umozliwieniem takiej opcji
    (tylko jeszcze tego jak dlugo to wdrazanie bedzie trwalo).

    AP