    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank ma sensowny systemu dostępu internetowego ...
    Date: Sat, 4 Aug 2007 21:53:25 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 18:50:39 +0200, Michal Raczko napisał(a):

    > Ja tez polecam Multibank. Nie znam banku z bardziej przejrzystym i
    > bogatym serwisem transakcyjnym. A poniewaz moj kontakt z bankiem w 99%
    > odbywa sie przez internet, to jest to dla mnie priorytetowa sprawa.

    Ich dostęp jest ok, ale trzeba troche czasu żeby przyzwyczaić się że się
    najpierw wybiera co się chce zrobić (np. podejrzeć historię), a dopiero
    potem klika na rachunek.

    No i kochają papiery, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o
    dochodach. To nic że na twoje konto wpływa niemała pensja od 2 lat.
    Chcesz zwiększyć limit kredytowy o 100zł - musisz przynieść
    zaświadczenie.

    p. m.