    From: "dl" <q...@n...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank ma sensowny systemu dostępu internetowego ...
    Date: Sun, 5 Aug 2007 03:03:22 +0200

    mvoicem wrote:
    > Dnia Fri, 03 Aug 2007 18:50:39 +0200, Michal Raczko napisał(a):
    \>
    > Ich dostęp jest ok, ale trzeba troche czasu żeby przyzwyczaić się że
    > się najpierw wybiera co się chce zrobić (np. podejrzeć historię), a
    > dopiero potem klika na rachunek.

    Fakt - ja się już przyzwyczaiłem, ale chyba nigdy tego nie zrozumiem :)

    > No i kochają papiery, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o
    > dochodach. To nic że na twoje konto wpływa niemała pensja od 2 lat.
    > Chcesz zwiększyć limit kredytowy o 100zł - musisz przynieść
    > zaświadczenie.

    No a tu mam zupełnie inne doświadczenia: zarówno kredyt odnawialny, jak i KK
    (jakiś czas później) dostałem wyłącznie na podstawie historii wpływów na
    rachunek (wpada tam wynagrodzenie) - żadnych zaświadczeń, papierków,
    wywiadów, analiz, etc. Wystarczyła jedna wizyta w CUF po wypełnieniu wniosku
    przez sieć (no, w sumie dwie - po jednej dla 'produktu') i już miałem do
    dyspozycji wnioskowane produkty... Podobnie ze zwiększaniem limitów - w
    zasadzie 'na gębę', czyli rzut oka w historię rachunku wystarczy...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|