  • Data: 2004-01-27 05:38:07
    Temat: Re: Jaki bank marmurkowy mozecie mi polecic?
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam do Was pytanie jaki bank najlepiej wybrac - chodzi mi o umiarkowane
    > oplaty za prowadzenie rachunku i karte... oraz w miare dostepne
    bankomaty...
    > dodatkowym atutem moze byc np VE z mozliwoscia placenia przez internet
    (ale
    > to nie wymagane)

    Pekao S.A. Co prawda obsługa do ..py, ale:
    1. duża sieć bankomatów (własne+euronet)
    2. przelewy przez internet i telefon za darmo (tylko oddziały pracujące w
    systemie Rocket)
    3. Opłata miesięczna 8.50 PLN lub 11.50 (wariant Plus z bezpłatnymi
    zleceniami stałymi), w opłatę wliczona cena karty Maestro.

    Oprocentowanie zabójczo niskie (0,1% rocznie), ale jeśli wykonujesz dużo
    przelewów i pieniądze płyną przez rachunek, może się opłacać. Ja od czasu
    wprowadzenia w moim oddziale systemu Rocket kontaktuję się z bankiem głównie
    przez internet.

    MaciejK