  • Data: 2004-10-26 17:25:10
    Temat: Re: Jaki bank wybrać?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cllu1n$gjt$1@stargard.srg.vectranet.pl...
    (...)

    > a tak wogole interesuje mnie w ktorym banku sa najlepsze warunki tzn:
    > - wysokosc ceny za prowadzenie
    > rachunku,
    > - odplatnosc za wykonywane operacje,
    > - mozliwosc wyplacania gotowki poprzez bankomat,
    > - przelewanie pieniazkow przez mojego pracodawce,
    > - przelewanie pieniazkow przez inne osoby za dokonane przeze mnie
    transakcje
    > sprzedazy,
    > - mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez
    > internet,
    > - mozliwosc wplaty gotowki,
> [...]

    mBank:
    prowadzenie 0 zł
    przelew 0,50 zł
    internet 0 zł
    placówek - w zasadzie nie ma
    wpłaty różnie na poczcie 3,50zł
    bankomaty EURONET i WBK - gratis (sprawdź jakie masz w okolicy !)

    BPH
    prowadzenie 9,95 zł i w tym:
    internet w pakiecie
    przelewy za darmo
    są placówki więc wpłata gratis
    bankomaty BPH i Euronet - gratis

    BOŚ:
    prowadzenie 5 zł
    przelewy 3zł
    wszystkie bankomaty gratis

    więc jeśli minimum 2 razy/mies. robisz wpłatę własną i wykonujesz 4 przelewy
    (np. płacąc własne rachunki) to opłaca ci się BPH
    BOŚ ci się opłaca, jeśli nie masz w pobliżu logicznych bankomatów i nie
    robisz żadnych przelewów

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@B...pl <wytnij BBBB gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl