  • 1. Data: 2011-05-20 11:05:26
    Temat: Re: Jaki bezplatny marmurkowy?
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Piszesz o marmrkach i rozważasz getinonline? A gdzie oni mają placówkę?

  • 2. Data: 2011-05-20 11:35:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Piszesz o marmrkach i rozważasz getinonline? A gdzie oni mają placówkę?

    Myslalem, ze klienci getinonline moga korzystac z placowek getinu:

    "Getin Online jest Internetowym Oddziałem Getin Banku.
    Bank dysponuje placówkami na terenie całego kraju. Jednak Getin Online
    został stworzony dla tych klientów, którzy chcą mieć dostęp do naszych
    produktów w dowolnym miejscu w kraju i za granicą."

    ...ale wlasnie zobaczylem, ze miesieczne papierowe wyciagi sa platne,
    czyli getin i open odpadaja - zostaje mi db?

  • 3. Data: 2011-05-20 14:35:21
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2011-05-20 13:35, Q pisze:

    > ...ale wlasnie zobaczylem, ze miesieczne papierowe wyciagi sa platne,
    > czyli getin i open odpadaja - zostaje mi db?

    po co drzewa wycinać ? :) jak już można podejrzeć wyciągi w serwisie
    banku i/ albo samu wydrukować szybciej i bezpłatnie

  • 4. Data: 2011-05-20 15:02:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "cyfra dwa" <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > po co drzewa wycinać ? :) jak już można podejrzeć wyciągi w serwisie
    > banku i/ albo samu wydrukować szybciej i bezpłatnie

    Wiem, co to komputer i internet :),
    ale jakby dla osoby, dla ktorej szukam konta miesieczne papierowe wyciagi
    nie byly istotne, to bym o tym nie wspomnial.

    Czyli dbnet tylko?
    To konto da sie zalozyc tylko przez net?

  • 5. Data: 2011-05-20 22:13:09
    Od: "subcom" <m...@W...gazeta.pl>

    Lukas e-konto - generalnie to co istotne jest za darmo

    pozdr.

    subcom

  • 6. Data: 2011-05-21 14:21:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Lukas e-konto - generalnie to co istotne jest za darmo

    abstrahujac serwis internetowy (lukasa nie znam, ale ten z db to masakra)
    warunki w lukasie (token + karta) sa gorsze / bardziej wygorowane niz w db:
    1. lukas token + karta "min 300zl bezgotowkowych" vs db karta "1 dowolna
    operacja"
    2. bankomaty LUKAS Banku + BZWBK vs bankomaty w calym kraju

    dbNET:e-konto = 2:0

  • 7. Data: 2011-05-22 05:36:45
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-05-21 00:13, subcom pisze:

    > Lukas e-konto - generalnie to co istotne jest za darmo

    Ale koszt kart podnieśli właśnie od 8 maja z 3 na 5 zł. Zwolnienie z
    opłat - za transakcje na 300 zł. I wypłaty za darmo tylko z bankomatów
    euronetu przy placówkach oraz bz wbk.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 8. Data: 2011-05-22 05:48:05
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-05-21 16:21, Q pisze:

    > warunki w lukasie (token + karta) sa gorsze / bardziej wygorowane niz w db:
    > 1. lukas token + karta "min 300zl bezgotowkowych" vs db karta "1 dowolna
    > operacja"

    Przy czym token jest bezpłatny tylko: "Jeżeli przynajmniej raz w
    miesiącu za pośrednictwem LUKAS e-Banku wykonano przelew, założono
    lokatę lub zrealizowane zostało zlecenie ustanowione w LUKAS e-Banku".
    W innym przypadku 3 zł.

    > 2. bankomaty LUKAS Banku + BZWBK vs bankomaty w calym kraju
    >
    > dbNET:e-konto = 2:0

    A nawet 2,5. Te -0,5 za system.

  • 9. Data: 2011-05-22 07:30:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Q napisał(a) :

> [...]
    > operacja"
    > 2. bankomaty LUKAS Banku + BZWBK vs bankomaty w calym kraju

    A tak przy okazji - czy w Lukasie jest już w końcu możliwość
    wykonania przelewu za granicę?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]