  • Data: 2002-08-26 16:35:04
    Temat: Re: Jaki ebank wybrac ???
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    To wtedy nas tam już nie będzie?

    Ale wracajmy do głównego pytania.
    Co obecny system bankowy ma do zaoferowania studentowi?
    Wiadomo, student mało kasy ma, trochę od rodziców, może jakieś stypendium, może
    jakaś drobna praca ...

    Powiem tak. Ja jako student, który dorabia sobie parę groszy tu i ówdzie
    korzystam z mBanku. Wszelkie wpływy księguję na emaxie, a wypływy idą z ekonta -
    tam gdzie wyżej oprocentowany rachunek. Na dzień dzisiejszy 7,5 % dostaję w VW
    Bank (korzystam tylko przez telefon). Jeśli mam jakąś kasę w gotówce, to szybko
    ją wpłacam na e-konto bez tokena w Lukasie lub do netkonta w LG. Później do
    netu i przelewam w odpowiednie miejsce.
    A jeśli zdarzy mi się mieć walutę, to idę z nią do BZ WBK.
    Kredytu nie biorę (trzeba to wszystko później spłacać).