  • Data: 2007-06-20 17:10:50
    Temat: Re: Jaki instrument?
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 12:52, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Jeszcze tylko napisz, że w Aegonie ma te fundusze zakupić, bo tam to na
    > pewno nie straci.
    >
    > --

    Dzięki panowie za odpowiedzi.

    Dalej się jednak bujam z pytaniem co z tą kasą zrobić.

    Okazało się niestety, że te pieniądze powinny być dosyć płynne - tzn.
    możliwe, że
    nagle w połowie roku trzeba będzie podjąć jakąś część tej kwoty (np.
    jakieś 20%).

    To komplikuje sprawę, jeśli chodzi o lokaty - ich zrywanie się nie
    opłaca.

    Może w związku z tym podjąć jakieś tam ryzyko i kupić fundusze?
    Wiem, że teoretycznie wiąże się to z niepewnością, ale może warto się
    skusić?

    Gdyby tak wybrać fundusz stabilnego wzrostu, który dużo inwestuje w
    papiery państwowe,
    albo pomieszać fundusze obligacji ze stabilnymi?

    Tyle, że to cały czas tylko rok - jest ryzyko, ale jest i duża
    płynność.

    Co o tym myślicie?

    km.