eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki sens ma platynowa karta kredytowa dla klientówbankowości prywatnej?Re: Jaki sens ma platynowa karta kredytowa dla klientówbankowości prywatnej?
  • Data: 2009-07-07 22:23:43
    Temat: Re: Jaki sens ma platynowa karta kredytowa dla klientówbankowości prywatnej?
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lip, 21:26, k...@o...pl wrote:
    > czytam na comperia.pl takie coś:
    > Ostatnio Millenium rozśmieszyl mnie super ofertą kredytu 18.000zł
    > pod warunkiem ulokowania u nich tychże 18.000zł (chcieli pożyczyć
    > mi moje własne pieniądze i zarobić na tym jakiś niemały procent).
    >
    > Myślałem że to głupi żart, ale widzę że inne banki są
    > równie "dowcipne" :)
    >
    > comperia podaje:
    > ING Bank Śląski Platynowa karta kredytowa (...)
    > Wysokość limitu wydatków: Od 20000 do 200000
    > Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych (w skali roku): 12.00 %

> [...]

    Jaki sens ma w ogóle branie platyny, skoro każdy w sklepie
    "podglądając" Ci ja w portfelu, będzie od razu wiedział że masz na
    rachunku przynajmniej z pół bańki...
    To więcej problemów może przysporzyć (płacąc platyną w żabce na
    przykład) niż korzyści z lansu, chyba że nią płaci się jedynie w
    Londynie, Nowym Jorku, Tokio...
    w samych najlepszych centrach handlowych....
    Posiadając taką platynę można szybciej sprzedać swoje dane o statusie
    i bogactwie, niż na naszej klasie....