  • Data: 2006-12-14 15:55:15
    Temat: Re: Jakie konto internetowe do obslugi allegro
    Od: "Heliogabal" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik":

    > Ja też lubię, ale trzeba przyznac jedno - wtedy płacisz odpowiednio
    > drożej lub dostajesz gorszy produkt. Nie ma zmiłuj, Allegro jest bardzo

    Zalezy co kupujesz i u kogo. Ceny zaleza od wielu czynnikow. Np. kupujac
    karte do telefonu liczy sie dostepnosc sprzedawcy i szybkosc realizacji.
    Kupujac jakis towar przeszukuje oferty, patrze na ceny, formy platnosci,
    opinie. A i tak ryzyko jest spore. Wielu kupujacych nie wystawia negatywnych
    opinii liczac sie z "odwetem". Najlepszy bylby odbior osobisty, ale
    zazwyczaj jest niemozliwy, bo i po co wtedy kupowac przez Allegro. To czy
    dostaniesz dobry towar czy tandete to juz kwestia przypadku. Placac karta
    pocieszam sie punktami ;-)

    Heliogabal