    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie macie limity na kartach kredytowych ?
    Date: Wed, 24 Dec 2003 22:57:57 +0100

    Użytkownik "dx" <d...@f...com.pl> napisał
    > No wlasnie, kazdy bank inaczej to sobie liczy. W Lukasie raczej nie mniej
    > niz 1,5 x zarobki, w Citi na poczatku mialem tez kolo 1,5 x a pozniej 2,5
    > x.... wiec chyba BZWBK jest bardzo zachowawczy :-)

    No to chyba jestes jakis klient niszowy Lukas Banku. Na poczatku (tzn. w
    2001 r.) dali mi limit w Lukasie na VC w wysokosci 2x zarobki netto. W
    miedzyczasie moja sytuacja zarobkowa znacznie sie poprawila. Ostatnio
    zrobilem sobie scoring, co by moze na MC Onet sie zalapac, ale laczny limit
    na VC i MC jest ciagle taki sam i nie widza mozliwosci zwiekszenia. Na dzien
    dzisiejszy zatem limit proponowany przez Lukas to jakies 83% miesiecznych
    zarobkow netto. Po prawie 3 latach regulaminowanego uzywania karty... Na
    dodatek nie moge korzystac z innych produktow kredytowych Lukasa.
    Wydaje mi sie zatem ze limit 3000 zl przy 4000 zl zarobkow netto dla
    poczatkujacego klienta nie jest taki zly. Chociaz np. w BPHPBK proponuja
    wyzsze limity.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl