eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akceptowane w Japonii? › Re: Jakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akc =?ISO-8859-2?Q?eptowane_w_Japonii??=
  • Data: 2008-01-09 12:12:33
    Temat: Re: Jakie polskie karty płatnicze/kredytowe są akc =?ISO-8859-2?Q?eptowane_w_Japonii??=
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Moze Amex?
    >
    > JCB zawarło porozumienie z American Express i na wielu rynkach
    > organizacje te wprowadziły jednolity system autoryzacji transakcji.
    > Tak jest m.in. na rynku japońskim, na rynkach wschodnioazjatyckich i w
    > Australii.

    Jest tam coś takiego:

    <http://www.kartyonline.net/arty.php?id=36>

    Hmmm... ale nie ma słowa o zasięgu tej karty w Japonii (w sensie ilości
    miejsc, które je akceptują).

    Co prawda coś mi mówi, że taka "jankeska" karta pewnie w Japonii jest
    prędzej akceptowana niż karty Europay (dowolne) lub nawet też
    hamerykańskie Visy... ale będę musiał poszperać w sieci jak widzę.

    -K.