  • Data: 2002-12-17 20:51:04
    Temat: Re: Jakiego funduszu nie wybrac ?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>
    napisał w wiadomości
    news:3DFF8B04.7307C6C3@skrzynka.pl...
    > Dlaczego zlosliwosc? :))
    > Poprostu - kazdy chce cos uszczknac - media zyskaly gigantyczna kase z reklamy, a
    pare organizacji "spolecznych" kase a
    > markowanie towarzystw i naganianie ludzi.. lapowka w majestacie prawa za
    przyzwolenie na dozywotnie zdzieranie..
    {...}

    Byłem za delikatny???? nazywając to złośliwość????
    Powinienem użyć bardziej dosadnego określenia?????
    A może powinienem żałować, że nie uczestniczyłem (zarobiłem) w tym "biznesie"????

    Achhhhh... człowiek uczy się całe życie.:-)