  • Data: 2009-09-16 13:24:05
    Temat: Re: Jedna KK chca dac sami, innej nie - absurd
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:14:11 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

    > dla mnie, dla kasjerki i kupowanego bochenka chleba to bez różnicy jaka
    > karta, ale dlaczego dla banku ma to znaczenie? limit mogą mi dać nawet
    > tylko 500 czy 1000 złotych, ale chcę napis 'paltinium'.

    Weź też pod uwagę to, że karta w banku to konkretny produkt o często
    ściśle określonych zasadach. W Twoim przypadku pewnie było tak, że
    wciskają za podpis karty silver i tylko takie, więc jak poprosiłeś o
    platyne - nie da się. Tak samo może być z limitem platyny itd itp. To, że
    w niektórych bankach golda dają z limitem 1000 pln (np. eurobank), albo
    rozdają na lewo i prawo jak w sziti, to w sumie nic nie znaczy, bo może
    Alior założył sobie, że karty mają wyglądać tak i tak i otrzymują je tacy
    a tacy według ich uznania i jakiś tam "skoringów" etc etc etc.

    Xenocide