  • Data: 2009-02-11 23:58:49
    Temat: Re: Jednak dzwonia z Mille po zamknieciu kk
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090212002715.16ea9abb@cartel...

    Dzisiaj rzuciłem okien na aliorowe slipy i wszystkie z polcardu nie
    mają (F) tylko właśnie (1). Natomiast na eservice jest właśnie (F). Z
    tym, że tak jak mówiłem w tych polcardach to alior śmiga zdecydowanie
    szybciej niż Citi.

    To moze byc zwiazane w tym, ze Alior zlecil obsluge kart Polcardowi
    (strzelam, nie mam zadnego potwierdzenia) i nie ma koniecznosci laczenia sie
    z bankiem w celu otrzymania autoryzacji. Trzeba porownac 'szybkosc' w
    terminalach innego aklajera.
    Szesciocyfrowy kod + (1), na slipach Polcardu, oznacza, ze transakcja byla
    autoryzowana online. W przypadku braku autoryzacji w ogole nie jest
    grudowana ta linia (tak jest przy kartach magnetycznych, niestety nie mam
    nigdzie zarchiwizowanego slipa z transakcja offline karta chipowa).
    Przekonaliscie mnie i zajrze do tego Aliora. Oczywiscie bede chcial dostac
    karte bez wydrukowanego nazwiska :). Zobaczymy jak to im sie uda ;). Na WWW
    pisza, ze to mozliwe.

    MK