  • Data: 2009-12-02 10:36:58
    Temat: Re: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-02 11:11, Telesfor Baudot pisze:

    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:hf3u60$1cr$1@inews.gazeta.pl...

    >>> http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin_prom
    ocji_czysty_zysk.pdf?lang=P

    > Ten problem jak na razie nie doczekał się wyjaśnienia, a jest niezwykle
    > istotny.

    Założenie standardowych mLokat nie liczy się jako wypłata z eMax+,
    pewnie tu będzie podobnie :)
    Nie zmienia to faktu, że skorzystanie z odsetek będzie już wypłatą,
    a więc klient jest ograniczony... "codziennie odbieraj odsetki"
    to marketolenie.