  • Data: 2009-12-22 14:48:45
    Temat: Re: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hgqjpk$b5s$...@i...gazeta.pl...

    > I widać różnice w rozumieniu optymalności :-)
    >
    > Dla mnie, optymalna, to taka, która da najwyższy zysk przy najniższej
    > inwestycji. Kwota 20156,12 jest faktycznie najniższą kwotą dającą 2,49
    > odsetek, ale za to oprocentowanie wyliczone wychodzi 4,5091% rocznie.
    >
    > Przy mojej kwocie, 10017,23 jest to 4,5182% rocznie, dlatego taka mi
    > wyszła
    > jako optymalna.

    Przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz. ;-)

    A potem napisz nam tu czy robiłeś sobie świąteczne jaja czy się po prostu
    zakałapućkałeś. ;-)

    A co do Twojego szczególnego rozumienia kwoty optymalnej: w tym rozumieniu
    kwotą optymalną byłaby kwota 40,56 zł powodująca naliczenie 1 grosza odsetek
    codziennie i dająca efektywne oprocentowanie prawie 9%.