  • Data: 2013-09-07 15:47:18
    Temat: Re: Jest sens przechodzic z DB-Net do Alior Sync?
    Od: Glaukon <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jakie kursy ma DB, ale Alior ma kursy nieco gorsze niż BZWBK, BRE itp.

    w tej chwili kurs euro 4,47 w syncu przy 4,29 w kantorze. Poza tym transakcje w USD,
    EUR, CHF i GBP rozliczane bezposrednio w zlotowce, pozostale waluty przez USD. Czyli
    sync nadaje sie na portomnetke krajowa, natomiast na portmonetke zagraniczna tylko
    zapasowa w sytuacjach awaryjno-podbramkowych.

    Jaka karta debetowa jest rozliczana po w miare normalnych kursach?