  • Data: 2012-06-30 13:30:08
    Temat: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście pomimo złożenia dyspozycji zamknięcia opłatę za kartę
    > pobrali. Dla mnie to było oczywiste ale niekompetencja tych pracowników
    > w oddziale to inna sprawa.

    Zamykałem wczoraj, niekompetencja porażająca:

    1. Podtyka mi do podpisania wydrukowaną dyspozycję zamknięcia, a tam
    zaznaczony kwadracik "Proszę o rozwiązanie... z uwzględnieniem okresu
    wypowiedzenia...", ale powyżej niego opcja "Proszę o rozwiązanie...
    za porozumieniem stron z dniem..." - mówię, że chcę się porozumieć
    z Bankiem, żeby z dniem dzisiejszym - odpowiedź: "nie mogę", dlaczego
    nie? "bo nie"...

    2. Podaję numer rachunku, na który mają przelać ew. saldo - na wydrukowanej
    dyspozycji komunikat: "IBAN size mismatch...", pytam co to? "aa, nasz system
    tak ma, ale wszystko będzie dobrze".

    3. Chcę złożyć dyspozycję zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych,
    "ale ja nie mogę przyjąć takiej dyspozycji", dlaczego? "nie wiem, nie mogę",
    więc jej mówię, że nie może mi odmówić przyjęcia dowolnej dyspozycji (np.
    mógłbym wysłać pocztą i co wtedy?) "no dobrze, to proszę złożyć".

    Dziękuję, do widzenia.