eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze raz 116 dni w BPH - początek okresu rozliczeniowegoRe: Jeszcze raz 116 dni w BPH - poczštek okresu rozliczeniowego
    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze raz 116 dni w BPH - poczštek okresu rozliczeniowego
    Date: Tue, 12 Jul 2005 10:26:24 +0200

    plusz napisał(a):

    > 2. sprawdź datę upływu 116 - system automatycznie wstawia datę złożenia
    > wniosku+116 i jeśli przez bałagan odbierzesz kartę po miesiącu, to
    > jesteś miesiąc w plecy

    Czyli tak jak ja ;-)

    > ja przy podpisywaniu od razu zażądałem skorygowania tego punktu co
    > zrealizowano - zobaczymy co będzie na wyciągu

    I SKORYGOWALI Ci cokolwiek na umowie??

    Ja czekałem dwa tygodnie na umowę, byłem w tym czasie 4 razy w banku.
    Nikt nic nie wiedział. Widzieli w systemie, że mam kartę, widzieli, że
    mam odebrać PIN i podpisać umowę u nich, ale nie wiedzieli, kto ma tę
    umowę ("jakiś pracownik pewnie przejął tę sprawę, ale ja nie wiem kto").
    Po dwóch tygodniach ktoś do mnie zadzwonił (jak już sprawa trafiła do
    dyrektora oddziału) i poinformował, że "umowa przyszła z centrali
    nieczytelna, ale jutro będzie nowa, proszę przyjść". Nieco się
    zdziwiłem, że NAPRAWDĘ była następnego dnia. Ale nie śmiałem już
    cokolwiek sugerować, by zmieniać choćby literkę w niej - pewnie znów
    musiałbym czekać dwa tygodnie na "umowę z centrali". Pal licho 116 dni ;-)

    A przy tej okazji jeszcze wspomnę, że pierwszy PIN, jaki dostałem do
    mojej karty, okazał się być dla innego klienta o takim jak ja nazwisku -
    zorientowałem się po dwukrotnym wpisaniu go w bankomacie (w celu
    aktywacji karty) i dwukrotnej informacji, że PIN jest nieprawidłowy.
    Przyjrzałem się kopercie, a tam numer zupełnie innej karty. Oczywiście
    po chwili dostałem prawidłowy PIN. Z tego miejsca pozdrawiam innego pana
    Marka M. z Krakowa, który będzie musiał czekać jakieś 2-3 tygodnie
    dłużej na swoją NOWĄ kartę z nowym PINem. :-)

    > dodatkowo pamiętaj, że to miesięcznie (kalendarzowo) trzeba wykonać te 4
    > operacje, aby 2,5 nie pobrało - nikt nie wie, czy w ramach konta czy
    > każdą kartą

    Z tego co ja rozumiem ich TOiP - dowolną kartą klienta (jeśli masz karty
    dodatkowe, to każdą kartą dodatkową, jeśli masz debetową i kredytową na
    swoje nazwisko, to dowolną z nich).

    > w TOiP na www są jeszcze jakieś dziwne opłaty za obsługę zadłużenia
    > 0,1%, ale chyba to już nie obowiązuje

    TO dotyczy CHYBA tylko kart płaskich (VE BPH Interia.pl i MCElectronic).

    > no i to co ważne, to te 116 liczy się od pierwszego dnia

    Ten marketing...

    MarekM