  • Data: 2010-12-07 20:31:15
    Temat: Re: Jeszcze trochê do góry, a potem do³ujemy...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stu" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:0edf.00000060.4cfe9175@newsgate.onet.pl...
    > Wtedy było odwrotnie, żaden drobny nie miał takich paczek akcji jakie
    > latały na
    > poziomie 1250-1300 i KGH-u po c.a.20 PLN
    >
    > A wyglądało to mniej więcej tak:
    > http://img502.imageshack.us/img502/8867/kgha.jpg

    Dokładnie, vol na kgh nie robią pokemony, zapomnijmy o takiej opcji.
    Powstaje pytanie, kto z grubsza wtedy sypał.

    Biorąc pod uwagę maksymalne zapakowanie fundów i OFE na maksach hossy wcale
    bym sie nie zdziwił gdyby sie okazało, że sypały te sponiewierane resztki
    grubymi paczkami grubasowi.
    Niestety nie mam możliwości tego sprawdzić.
    No może jakby pogrzebać... to ciekawe bo tego aspektu działalności fundów
    nie brałem pod uwagę, cały czas skupiając się na skupie papierów na maksach.

    Inna sprawa ze sam znam ludzi, którzy wytrzymali z fundami całą bessę,
    wysypując w końcu wszystko na początku 2009.

    Co do TFI do mnie to w ogóle nie interesuje, czy wtedy wywalali czy brali.

    Ale gdyby sie okazało, że wtedy sypało OFE...
    Mam nadzieję, że to niemożliwe.