  • Data: 2004-04-02 07:01:28
    Temat: Re: Już 2,5 dnia BH przetrzymuje pieniądze....:((
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MK napisał:

    > A masz pewnosc, ze wyszla? Mam oczywiscie na mysli, ze pracodawca zlozyl
    > dyspozycje przelewu i mial pokrycie na ich wykonanie.

    Tak. Wyszła napewno. Pisałem zresztą, że od kiedy pamiętam kasa na linii
    BH -> Multi dociera na trzeci dzień, tyle że tym razem już przegięli.
    Myślę, że skoro mają 48 godzin na dokonanie przelewu to wykorzystują to
    jak tylko się da. Tym razem pewnie im jeszcze coś padło i wyszła taka
    kiszka. Ale i tak im nic nie można zrobić....

    --
    oo00oo00oo Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net