  • Data: 2002-01-21 23:40:37
    Temat: Re: Już mi się nie chce dalej czytać, ale:
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Lech <j...@a...net.pl> writes:

    > Ze zdjęcia bym się nie cieszył - podobno podczas testowania poziomu
    > bezpieczeństwa kart płatniczych użytkownik bez problemu kupował na kartę
    > ze zdjęciem małpy.

    To niczego nie dowodzi. Watpie by sprzedawca pomyslal, ze ktos okradl
    malpe z karty.

    > Za to podpis wydrukowany (po zeskanowaniu wzoru)
    > bezpośrednio na karcie w sposób uniemożliwiający przeróbki miałby chyba
    > większe znaczenie.

    Watpliwe, podpis latwo podrobic.
    Zdjecie moim zdaniem jest dobre do czegos innego - do rozwiania watpliwosci
    sprzedawcy. Naturalnie lepiej, jesli bedzie to zdjecie posiadacza karty
    - malpa pewnie by przeszla, ale zona niekoniecznie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator