eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztówRe: KARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.pio
    nier.net.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztów
    Date: Thu, 24 Jun 2004 12:49:26 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <cbebkt$3sm$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <cb4jjj$68o$1@inews.gazeta.pl> <3...@n...onet.pl>
    <cb9t93$tv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwn226.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1088074205 3990 83.29.237.226 (24 Jun 2004 10:50:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2004 10:50:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:305470
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "m xxx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cb9t93$tv$1@inews.gazeta.pl...

    > HEHE, zalamac to mnie moze poziom inteligencji w naszym kraju :)))
    Gratuluje
    > jej braku... porownanie nie mialo byc reklama CITI, bo od tego jest

    A więc jednak się zdenerwowałeś. To takie nieprofesjonalne...
    Ale również kontakt z kilkoma innymi przedstawicielami citi utwierdza mnie w
    przekonaniu, że ten bank nie wybrzydza specjalnie w procesie rekrutacji
    kadr, więc nie jesteś osamotniony w swej kindersztubie...

    > procent z poprzedniego roku to musi kombinowac, a ze CITI ma 500 tys
    > posiadaczy kart, to na pewno wszyscy zostali naciagnieci :)))))))))

    Wszyscy pamiętamy tę subtelną akcję marketingową plastiku w citi - przyznać
    jednak muszę, że niektóre walory oferty pozwalają przymknąć oko na
    nachalność i często brak kultury pracowników. Zapewne jakaś część sprzedaży
    doszła do skutku tylko dzięki temu, że się do banku fatygować nie potrzeba.
    Na szczęście mnie osobiście najmniej to dotknęło - ci handlowcy, z którymi
    się zetknąłem byli znośni.

    T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1