  • Data: 2012-02-22 20:56:37
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: Gniewomir <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-21 00:13, *eisenberg* napisał(a) co następuje:

    > Przelew za 1001zł nie wystarczy na 7% do 3000 PLN. Konieczny jest
    > przelew wynagrodzenia na te 1001zł. Napisane jasno i wyraźnie na
    > stronie http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachun
    ki/ekstrakonto_plus.html.
    > Chyba ktoś naprawdę się b. nudzi i udaje że nie umie czytać

    To że tak jest napisane to nie znaczy że tak jest naprawdę. Przelew może być na równe
    1000 PLN i
    *nie musi* być z tytułu wynagrodzenia. Możesz samemu przelewać sobie ten tysiąc z
    innego banku.
    Nie liczą się natomiast przelewy wewnętrzne. Kredyt Bank nie sprawdza czy w tytule
    przelewu jest
    napisane że to pensja, wynagrodzenie czy pobory. Wiem bo sprawdziłem.

    --
    *Gniewomir*
    Kiedy cudzą żonę w swoje łoże włożę, to nie cudzołożę. -- Jan Izydor Sztaudynger