  • Data: 2003-05-29 06:35:52
    Temat: Re: KB - karty kredytowe z mikroprocesorem
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3ED5A4D7.9060900@poczta.fm...

    > IMHO jest lepiej. Na pewno były szkolenia w Cerrefourze (jak powiedziała
    > kasjerka związane ze zmianą akłajera na BZWBK) a pewnie też i w Tesco,
    > bo ostatnio zauważyłem znaczną poprawę w przestrzeganiu procedur.
    > Październik się zbliża:-)

    W Tesco to by pokazali wszystkim kasjerka co to jest AmEx - bo one sa tak
    zaaferowane ogladaniem karty i dzwonieniem do nadzoru kasowego czy u nich w
    systemie maja wbic na AmExa czy nie przyjmowac. Koniec koncow jak juz
    wybiora pozycje nr 7 u siebie w stystemie, slip wyjdzie to nie maja juz
    glowy zeby sprawdzic podpis. Ew na koniec ogranicza sie do stwierdzenia "o
    jak dawno nie wydrukowala sie tak szybko..."

    --
    JaKi