  • Data: 2012-02-29 11:45:36
    Temat: Re: KB nie czyta tego, co do niego ślę?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jijibo$giv$...@n...news.atman.pl

    > My tu o "mamonie" (glownie) gadamy czyli o dobrach doczesnych
    > KAI popelnila ostatnio jakis raport o dochodach koscielnych
    > a Boni (ten od ACTA ?) uzalal sie nad proboszczami & wikariuszami
    > ale to juz IMHO polecam drążyć na pl.soc.religia ?
    > - to powinna byc stosowna grupa

    Tam też złożyłem donos na złego DTuska parającego się (wbrew zaleceniom
    Boga) zbieraniem pieniędzy przeznaczonych wprost na Kościół. IMO DTusk
    powinien policzyć, ile teraz Kościół zabiera z budżetu (i chyba stara
    się to czynić, ale że głowa boli o tego liczenia...) i zmniejszyć
    stosownie podatki oraz nakazać uroczyście, słowami premiera rządu,
    bezpośrednie płacenie tych pieniędzy na rzecz Kościoła.

    LuxVeritatis od tej pory będzie zasilać ponad 1.6 miliona
    ludzi -- bo tylu podpisało się pod zadaniem uruchomienia DVB-Trwam.
    Będą mili z czego płacić -- bo będą płacili tym, co do tej pory
    płacą Fiskusowi.

    A na pewno płacą podatki, skoro tak głośno to zauważają!!!

    Ja będę (jak już wiele razy obiecałem) czcił mój Jednoosobowy Kościół
    Katolicki (Katolicki -- czyli powszechny, ogólnoludzki, uniwersalny,
    obejmujący miłością każdego człowieka, każdy skrawek wszechświata)
    i będę ten Kościół dotował!!!

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jigbeu$7d4$...@i...gazeta.pl

    -=-

    Dość tego bolszewizmu w naszej ojczyźnie!! Dość stalinizmu!!!
    Co Stalin księżom dał, trzeba im odebrać -- fundusz kościelny.
    Nie będzie Gruzin pluł nam w twarz, ni dzieci nam tumanił!!!

    Precz ze Stalinem!!!!

    Od tej pory niech każdy opłaci na swój Kościół z miłością, nie z konieczności!
    Precz represji państwa siłą zmuszającego do płacenia na Kościół!!!

    [trochę boje się... Stalin zabijał i po swej śmierci... po całym świecie szukał
    zdrajców -- no, ale ja nigdy nie byłem jego człowiekiem, więc i chyba mogę tak
    sobie pokrzyczeć...]

    FAQ mego Kościoła:

    Q0. Jaki jest numer konta bankowego Jednoosobowego Kościoła Katolickiego
    ogarniającego miłością swą całą kulę ziemską?

    A0: Mój Kościół jest w fazie rekonfiguracji i restrukturyzacji
    oraz [reanimacji?] realizacji ważnych dzieł, dlatego
    chwilowo nie mogę podać tego numeru.

    Wiem -- zaraz mnie zakrzyczą i oskarżą o konszachty z ćwierćpremierem
    Jarosławem Kaczyńskim... Ale ja wcale nie dlatego atakuję brutalnie
    Donalda Tuska, że lubię koty. Ot, po prostu uważam, że obietnice są
    po to, aby ich dotrzymywać (dzień dobry państwu polskiemu, które jest
    moim dłużnikiem od lat) a ludzie mogą płacić na Kościół bez zniewalania
    przez postlinowski reżim.

    -=-

    Idę sobie... No właśnie... Gdzie tu iść? Mam rozwaloną kostkę prawej nogi!
    No rzesz qrwa mać!!! Tak nie można -- nie ma w słowniku tego 'rzesz' czy 'żesz'...

    -=-

    W każdy razie -- precz ze Stalinem!!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'