    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB24 i wypelnianie wniosku o karte..
    Date: Wed, 5 Mar 2003 13:24:18 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl

    Marek wrote:
    > No juz dosć długo czekalem, az cos napiszesz o tym wniosku
    > kiedyś nawet sie dopominałem:)
    > BTW jakie sa wymagania?
    > Marek

    He, he ;)
    BZWBK mnie zdenerwowal, bo wycofal w koncu ze swojej oferty EC/MC.
    Wniosek jest ok, ale warto byloby pomyslec nad wstawieniem
    (zdefiniowanym) pewnych informacji - w koncu bank je ma.
    Ogolnie nasza praktyka bankowa w Polsce jest jakas chora.
    Ludzie siedza w bankach po kilka lat, biora przerozne kredyty, a jak
    przyjdzie do wypelniania wniosku o KK - to im daja pusty blankiet...
    Na zachodzie - ida raczej w kierunku wypelnionego blankietu z danymi,
    ktore bank _juz ma_ - lacznie z infromacjami z instytucji a'la BIK.

    Ogolnie - dobrze, ze mozna zamowic, ale brak personalizacji tego dla
    np. studenta - to juz duzy blad.

    wymagania do karty sa ok - 3 miesiace i patrza w historie rachunku na
    wplywy. Limit minimalny do karty bodaj 1000 zl.

    No ciekawe co tam wywnioskuja.

    Jak sie pytalem o KK - to jak zawsze mi odpowiadali, to teraz
    ciiiicho. :) A najlepsze ze to bylo pytanie wraz z rezygnacja (poczta
    wewnetrzna) z ubezpieczenia do VE.
    No i iej nie zadawac z takimi wnioskami "trudnych" pytan :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci