  • Data: 2012-08-28 23:31:50
    Temat: Re: KK Alior - czy da radę obejść limit
    Od: "C." <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego też napisałem, że ustawiasz:
    > Limit karty = do wysokości salda i robisz transakcję

    Zostaje mi tylko przyznać rację. Sprawdziłem, znalazłem odpowiednie miejsce i od razu
    zmieniłem. Byłem początkowo tak przekonany że ta wartość jest tam wbita na stałe i
    równa limitowi karty, że nawet nie próbowałem tego zmieniać, dodatkowo zasugerowała
    mnie jeszcze ta odpowiedź od Aliora, która opisywała chyba przypadek gdy limit karty
    jest ustawiony na konkretną wartość, a nie na "do wysokości salda".

    C.