    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Alior i serwis internetowy
    Date: Mon, 03 Aug 2009 18:29:41 +0200

    wiatrak pisze:

    > Wejdź w zestawienie transakcji i u góry kliknij w "przejdź do historii
    > rachunku", tam jest spłata karty.

    Rzeczywiście, nie zauważyłem. Wielkie dzięki. :-)
    I nawet stówka z promocji już dawno tam była.

    > Salda jakie ci zostało , tj limit minus popełnione wydatki.

    No OK, czyli innymi słowy zakładając, że każda operacja byłaby
    autoryzowana w banku to po wybraniu "do wysokości salda" nie powinno dać
    się przekroczyć limitu kredytowego, right?

    Zatem w zasadzie wychodzi na to samo, co gdy w opcji numer 2 wpiszemy
    ręcznie kwotę równą przyznanemu limitowi kredytowemu (bo wyższej się nie
    da). Dobrze gadam, czy nie?

    Ale i tak stoję na stanowisku, że mogli to nazwać po prostu "do
    wysokości limitu kredytowego". Byłoby bardziej oczywiste.

    Nie za bardzo rozumiem też pomysłu limitów dziennych. Limity dzienne są
    edytowalne w następujący sposób: minimum: 0,00 PLN (transakcje
    zablokowane), maksimum: wysokość limitu kredytowego ALBO od razu bez
    limitu (gdy do pola nie zostanie wpisana żadna wartość).

    Podobnie niezrozumiały jest dla mnie pomysł limitów dziennych przy
    debetówkach - max. 15000 dla gotówki, max 25000 dla transakcji
    bezgotówkowych. Ale pozostawienie pola pustego powoduje, że w ogóle nie
    ma limitu. Zatem po co te górne ograniczenia 15k i 25k PLN? To by miało
    sens, gdyby limitu nie dało się całkowicie usunąć, ale skoro można, to
    gdzie tu jest logika?