  • Data: 2011-03-25 09:04:02
    Temat: Re: [KK] BPH Zakupowa?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stud" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@n...onet.pl

    > - to chyba sam bank BPH z nie najlepszą opinia, ale ma nadzieje, ze moj
    > bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)
    >
    > Bezplatnosc przy rocznym obrocie 12.000 jest do wyrobienia (inaczej 85,-).
    >
    > Jakies inne kruczki i minusy?

    Naprawdę nie warto wchodzić w relacje z tym bankiem, jeśli masz jakąkolwiek
    alternatywę. Zdecydowanie ci to odradzam, a parę kart w życiu już miałem.
    Bank obecnie kompletnie sobie nie radzi.

    Moja reklamacja z września została rozwiązana dopiero przedwczoraj dopiero
    po skierowaniu sprawy do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego. Przy czym jak
    na razie bank zrezygnował dopiero ze swoich roszczeń, kwoty
    zadośćuczynienia, której się domagałem jak na razie nie przekazał, więc i
    tak zapewne skończy się w sądzie cywilnym. A poszło o niecałe 400 zł, które
    się bankowi zamarzyło.