  • Data: 2003-06-24 09:55:49
    Temat: Re: KK BZWBK Mastercard
    Od: "t...@n...o2.pl" <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@p...onet.pl wrote:

    > musze

    > Pelny idiotyzm. Niestety w Lukasie identyczna sytuacja. Pewnie tak powinno byc
    > w kazdym banku :-/

    Ja pytalem w banku. Pani w okienku powiedziala mi, ze nie ma z
    taka zamiana problemu, ale to kosztuje tyle, ile wydanie nowej karty
    (czyli 58 PLN za zamiane karty glownej i 38 PLN za zamiane karty
    dodatkowej - oczywiscie _oprocz_ oplaty rocznej za uzytkowanie karty)

    Jezeli przejzycie dokladnie cennik BZWBK to sa tam ceny za zmiane karty.