    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi -- 200 wiśni
    Date: Wed, 22 Jan 2014 16:21:30 +0100

    "Waldek" lbo86j$koq$...@n...news.atman.pl

    > Nam tez własciwie niepotrzebna, ale 200 piechota nie chodzi ;)
    > tym bardziej ze nie jest zbyt trudno "wynegocjowac"
    > zwolnienie z oplaty za wznowienie

    To jedyny bank, z którym moje negocjacje zakończyły się
    modyfikacją umowy uniwersalnej.

    Mam tam: swoją kartę kredytową i dodatkową kartę kredytową do
    matki KK; konto oszczędnościowe i konto osobiste z kartą debetową.
    Matka ma swoją KK i dodatkową do mojej KK.

    Za wszystko razem płacimy przelewaniem comiesięcznym
    2kpln. -- z możliwością rozkładania ratalnego.

    Raz spóźniłem się ze spłatą KK -- bank wystornował %%.
    Raz matce ukradziono plastyk KK -- niestety bank pobrał
    3 dychy pln za nowy plastyk. IMO interwencja netowa
    usunęłaby i tę opłatę.

    -=-

    Mojej matce i mnie KK Citi są pomocne i potrzebne.
    Obok nich mam też dwie KK Millego.

    W sumie mam około 75 kpln bezpłatnego limitu, z tym, że 40 kpln
    tylko na tydzień w miesiącu, czymkolwiek ma być ten tydzień, go
    któregoś razu tydzień trwał (w zależności od sposobu liczenia)
    od 7 dni do 9 :) a z KK nie można pobrać gotówką bezpłatnie.
    Można co najwyżej z KK Citi płacić za periodyki -- mieszkanie,
    gaz, elektryczność, czesne itd...

    -=-

    Pojmuję, że w obliczu płazów i sprytnych -- płacenie KK Citi nieco
    traci na swej atrakcyjności, ale IMO nadal wiele osób nie tylko nie
    zarabia na opłacaniu rachunków, ale wręcz płaci prowizje za opłacanie.

    [czyli -- opłacanie nie każdemu opłaca się?... chyba jakoś tak]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'