eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "janke" <j...@p...onet.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Date: Fri, 26 Mar 2004 20:39:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 40
    Sender: j...@p...onet.pl@c76-253.icpnet.pl
    Message-ID: <c420tk$o7f$1@news.onet.pl>
    References: <c4101q$s4o$1@atlantis.news.tpi.pl> <c411h3$iv2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c76-253.icpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1080329972 24815 62.21.76.253 (26 Mar 2004 19:39:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Mar 2004 19:39:32 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292035
    [ ukryj nagłówki ]

    KRZYSZTOF KRAWCZYK
    > przeniosłem (skutecznie) kartę Partner z Pekao SA do Raiffeisena a
    obecnie
    > załatwiam przeniesienie Visa Silver Citi do mBanku.
    >
    > Jeżeli chodzi o Raiffeisena, to cały proces zamknął się w ciągu 2
    tygodni.
    > Wniosek złożyłem telefonicznie, potem umówiłem się na osobistą wizytę w
    > centrali gdzie podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty
    Partner.
    > Potem otrzymałem pocztą PIN, po dwóch dniach zjawił się kurier z kartą.
    > Bardzo szybko i sprawnie.
    > Poinformowano mnie, że w ciągu 30 dni powinienem zamknąć rachunek karty
    > Partner. Jak do tej pory nikt z Raiffeisena się nie upomniał o dokument
    > zamknięcia rachunku karty Partner.
    >
    > Jeżeli chodzi o mBank to tutaj już nie jest tak różowo. Od akceptacji
    > wniosku na kontakt z agentem czekałem około 10 dni kalendarzowych. Po
    > telefonie agenta dokonałem formalności z Citkiem. Tj. zleciłem
    przesłania
    > kopii wniosku o kartę oraz opinii bankowej na temat prowadzenia rachunku
    > karty. Jak tylko dostałem te dokumenty, udałem się do oddziału banku,
    gdzie
    > zwróciłem kartę. Ważne jest też potwierdzenie zwrotu wraz (co ważne)
    wyraźną
    > adnotacją, że rezygnacja z karty spowodowana jest ubieganiem się o
    wydanie
    > karty w mBanku. Niestety, w mBanku zawodzi agent, który ciągle
    przekłada
    > terminy spotkania już 6 tydzień. Nie wiem czy dokumenty z początku
    lutego
    > będą nadal aktualnie dla pracowników mBanku. Nie mam pewności, czy kartę
    > dostanę, czy też nie.
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1