eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-f
    or-mail
    From: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Date: Fri, 26 Mar 2004 22:15:30 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 13
    Message-ID: <c426gp$2332$1@mamut.aster.pl>
    References: <c4101q$s4o$1@atlantis.news.tpi.pl> <c414su$23b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 6-moc-6.acn.waw.pl
    X-Trace: mamut.aster.pl 1080335706 68706 212.76.57.6 (26 Mar 2004 21:15:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Mar 2004 21:15:06 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292053
    [ ukryj nagłówki ]

    Prawda.
    Informacja o stanie zadłużenia podawana przez automat telefoniczny jest
    nieaktualna.
    Ono to tłumaczą opóźnionym księgowaniem.
    Ale w dostepnym rzeczywiście limicie - w terminalu - jest uwzględnione.

    Też miałem taki przypadek - automat mnie informował, ze mam pieniądze, a
    terminal - że nie mam.
    Gdy złożyłem reklamację dowiedziałem się o opóźnionym księgowaniu.
    Gdy poprosiłem o chwilowe podwyższenie limitu o kilkaset złotych odmówiono.
    W Citi z takim chwilowym podniesieniem limitu nie ma problemu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1