eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[KK Citi] Zerowe obroty=brak opłaty za Pakiet Bezpieczenstwa?Re: [KK Citi] Zerowe obroty=brak opłaty za Pakiet Bezpieczenstwa?
  • Data: 2003-09-01 17:27:27
    Temat: Re: [KK Citi] Zerowe obroty=brak opłaty za Pakiet Bezpieczenstwa?
    Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3F523071.7060103@poczta.fm...

    > 2. Widzisz gdzieś chamstwo? Bo ja autentycznie chciałem pomóc.
    > 3. W innym wątku piszesz o rozterkach związanych z wykorzystaniem na
    > maxa linii kredytowej. Jako, że w Twoich postach motywy takie przewijają
    > się odkąd pamiętam to pojawiły się u mnie takie podejrzenia jakie się
    > pojawiły. Bo nawet jeśli kupiłaś mieszkanie i ciągle kojarzę Cię z
    > życiem na granicy dopuszczalnego zadłużenia to znaczy, że tego
    > mieszkania nie spłacasz.

    nie wiedzialam, ze mam u kogos z tej grupy kartoteke. przez 3 lata pisania
    na grupie, bardzo chwalilam sobie brak prywaty i bardzo zyczliwe dyskusje i
    porady. ty wszystkie moje posty wziales za moje problemy.
    jesli ktos bliski zostal wrobiony w kartoteke niesolidnych klientow (tak,
    tak, juz to slysze, ze wszyscy winni mowia, ze sa niewinni), czy tez lukas
    tej samej osobie podwyzszyl bardzo % kredytu, to wszystko to moje zycie,
    tylko nie pisze wprost, tak? tak_wyszlo, ze mam szeroki dostep do tego typu
    roznych przypadkow:)

    az sobie z ciekawosci przejrzalam moje posty na te grupe i az smiac mi sie
    chce, moze powinnam zmieniac pseudonimy, zeby nie uslyszec, ze ja to jestem
    degenerat bez zdolnosci kredytowej.

    nie podoba mi sie, ze wysnuwasz mylne i zarazem krzywdzace wnioski. mi by do
    glowy nie przyszlo, zeby kogos tak podsumowac. na szczescie grupa jest taka
    fajna, ze ty jeden nie zepsujesz tego wrazenia. pamietaj tylko, ze mozesz
    zranic kogos takimi glupimi komentarzami, a wrecz zaszkodzic.