    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi dla studenta - kredyt na karcie?
    Date: Fri, 16 May 2008 11:10:41 +0200

    JasonKidd wrote:

    > Czytałeś, jakie zadałem pytanie? [...] informacja: ZAPŁAĆ TYLKO TYLE I
    > SKORZYSTAJ Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli spłacę to
    > mogę znowu płacić kartą?

    Nie, to oznacza, że zachęcają cię żebyś nie spłacił całości (powiedzmy że to
    jest 2000zł), tylko kwotę minimalną (to "TYLKO TYLE"). Powiedzmy że to jest
    100zł. To oznacza że nie spłaczasz reszty (powiedzmy że to jest 1900zł).
    Więc wtedy na te 1900zł masz kredyt (bardzo wysoko oprocentowany swoją
    drogą) w banku.

    p. m.