eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi i paypass.Re: KK Citi i paypass.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi i paypass.
    Date: Wed, 17 Aug 2016 15:20:18 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <np1oap$vv0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <novjqv$18m$1@node1.news.atman.pl> <X...@a...home>
    <novra6$8pc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-44-32.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1471440025 32736 89.69.44.32 (17 Aug 2016 13:20:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Aug 2016 13:20:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <novra6$8pc$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625813
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > "Funkcję płatności zbliżeniowej dla Twojej karty możesz wyłączyć w
    > Citibank Online lub za pośrednictwem Citiphone."

    Zastosowałem się do rad Banku i po zalogowaniu napisałem do nich:

    "W dniu 16.08.2016 aktywowałem nową kartę xxxxxxxx
    przesłaną mi przez Bank w miejsce karty tracącej ważność. Na poprzedniej
    karcie miałem wyłączoną funkcję zbliżeniową. Proszę o wyłączenie funkcji
    płatności zbliżeniowej również na nowo aktywowanej karcie."

    Dostałem szybciutko ODPOWIEDŹ!!!! :) KURIOZUM !!!!!!

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że w związku z brakiem możliwości weryfikacji oraz
    potwierdzenia dyspozycji, zmiana numeru telefonu nie
    może być zrealizowana.
    Jednocześnie informuję, że dyspozycja może zostać złożona w jednym z
    oddziałów Citi Handlowy lub przesłana w formie
    pisemnej. W przypadku formy pisemnej, proszę o przesłanie dyspozycji
    zawierającej poświadczenie Pana podpisu przez
    notariusza. Korespondencję należy kierować na następujący adres:
    Citi Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    Regionalne Centrum Rozliczeń w Olsztynie
    Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
    Ul. Pstrowskiego 16
    10-602 Olsztyn
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez
    Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online

    Z poważaniem,
    Exxxxxx xxxx
    Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
    Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
    Citi Handlowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1