eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Lukas i duplikatRe: KK Lukas i duplikat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ot-for-mail
    From: "marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukas i duplikat
    Date: Mon, 21 Oct 2002 20:16:03 +0200
    Organization: TORMAN
    Lines: 9
    Message-ID: <ap1g2v$6gq$1@flis.man.torun.pl>
    References: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: systemy237.toya.net.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1035223967 6682 217.113.225.237 (21 Oct 2002 18:12:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Oct 2002 18:12:47 GMT
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209061
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem podobny przypadek z wnioskiem o duplikat tylko było to spowodowane
    zamazaniem wzoru podpisu na karcie tzn. rozlał się tusz na pasku i klapa. Co
    do procedury, była taka sama czyli: zwrot i czekanie na duplikat, a ponieważ
    tusz rozlał się w banku z ich długopisu, przy doradcy to duplikat został
    wykonany na koszt banku.
    pozdr
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1