  • Data: 2009-01-19 18:38:22
    Temat: Re: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:gkvv71$urk$1@news.onet.pl...

    > Spory asortyment mają jednak najtaniej. Taniej niż większość sklepów
    > "netowych", że o małych sklepikach lepiej nie wspominać.

    Moglbys podac ten asortyment? Bo ja chyba bywam w innym MM.
    Zakupowany niedawno sprzet AGD - kazdy element (lodowka, kuchnia, zmywarka)
    byl tanszy w necie ok. 200 PLN. Pralka jeszcze nie kupiona, ale z ogledzin
    wynika, ze takze ok. 200-300 PLN taniej w necie. Wczesniej aparat
    fotograficzny
    ok. 300 PLN taniej w necie niz w MM. TV tansze w necie takze niz
    w MM, ale juz nie pamietam ile. Prosta drukarka laserowa Brother
    (299 PLN w MM, 249 PLN w necie z dostawa + 2,49 za platnosc karta).
    Oczywiscie nie problem znalesc drozszy sklep niz Media Markt,
    ale twierdzenie, ze Media Markt jest tani to IMHO nieporozumienie.
    Za to ma inne zalety, np. natychmistowy odbior.

    Pozdrawiam,
    Marcin