eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbank Era błąd formalny we wnioskuRe: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
  • Data: 2011-01-01 03:22:29
    Temat: Re: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
    Od: "cv" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szczęśliwego Nowego Roku !


    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iflu85$me$1@inews.gazeta.pl...
    > Czołem Grupowiczom
    > Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby
    > złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w
    > końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już
    > wykonuje.
    > Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił.
    > Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się
    > naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej
    > KIS
    > i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i
    > używa.
    > I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem
    > szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie
    > na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story
    > jakie
    > to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych
    > formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek
    > kiedyś
    > tam składała i został odrzucony.
    > Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż
    > poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został
    > odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że
    > wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były
    > weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku.
    > Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
    > kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
    > współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią
    > zdefiniować
    > poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
    > szkoleń powinni po premii dostać.
    >
    > Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
    > Tomek
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1