  • Data: 2010-06-13 08:06:51
    Temat: Re: KK Polbanku i aktywacja
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dared to write:

    > Zdziwilbys sie.

    Podasz, jaki bank?

    > A co to ma do rzeczy? Wazna jest odpowiedzialnosc "card present", a ta
    > jest rozna w przypadku karty ze sciezka magnetyczna oraz takiej
    > "chip&pin", jesli nie podano PINu.

    Odsyłam do pierwszego posta. Karta przychodzi pocztą, ale bez PIN-u - czyli z jedyna
    możliwa transakcja z obecnością karty to na podpis, którą z kolei można skutecznie
    reklamować.
    Tak że jedyny dotkliwy fraud to transakcja zdalna. A tu chip czy jego brak nie gra
    *żadnej* roli.

    Mylę się?