  • Data: 2003-02-01 01:07:15
    Temat: Re: KK RB czy Multi ? (dylemat)
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Frabinski napisał:

    > A to co odroznia karty debetowe Multi to brak polysku co moze nadawac
    > im powaznego wygladu :)

    Rzeczywiście, to chyba to powoduje ten efekt :-) Ta matowa folia:-)

    > Przeciez to wlasnie KK RB obsluguje Polcard a Multi obsluguje swoja KK
    > samo.

    No właśnie, mam teraz KK RB ale nie mam pojęcia kiedy nie autoryzują, za
    to Multi zawsze wcześniej to ogłasza więc jest wrażenie takie, jakby w
    Multi ciągle były przerwy :-)

    Tak swoją drogą to niezły kanał jeśli w nocnym klubie zabraknie gotówki,
    niewiele weekendów ma autoryzaję non-stop :-))) I do bankomatu nie
    bardzo jak skoczyć :(

    Tomek