  • Data: 2006-06-05 20:55:20
    Temat: Re: KK Raiffeisen
    Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    news:e5qjk1$m9o$3@atlantis.news.tpi.pl...
    Swoja droga
    > gratuluje zarobkow, biorac pod uwage, ze mi Rajwajzen zaproponoal limit na
    > poziomie ok. 60% dochodow netto (nieusuwalnosc ze stanowiska, powyzej 30
    > lat, rodzina, dzieci, wlasne mieszkanie i samochod, karta kredytowa od 5
    > lat itp.), to na limit rzedu kilkunastu tysiecy trzeba zarabiac chyba ze
    > 20 000 netto (czyli jakies 40 000 brutto, biorac pod uwage, ze
    > praktycznie wszystko opodatkowane wg stawki 40%).
    > Pozdrawiam, Beniowa

    Poważnie? Ja dostałam w Raiffeisenie jakieś 250% netto (pierwsza karta
    kredytowa w życiu), teraz złożyłam wniosek w money.pl i bez problemu
    dostałam tyle samo. Chyba że rodzina, dzieci i samochód (wyżej wymienionych
    nie posiadam) są traktowane jako obciążenie, a nie zaleta.

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw