  • Data: 2005-09-26 19:00:53
    Temat: Re: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" napisał ...
    > Użytkownik "yayco" napisał

    > No wlasnie... Widze u siebie jakies 22,30 za "ubezpieczenie na wypadek
    > kradziezy" !!! Czyzby to mialo byc 2,5 promila od salda wyciagu teraz
    > za ubezpieczenie ProtektorPlus ??? Beznadzieja :-) Wczesniej bylo cos
    > tam 4,50.

    Coś za dużo albo masz duży limit. Ja natomiast nie brałem Protectora
    lecz tylko właczone bezpłatnie
    NNW na zagranicę - nie muszę przecież płacić za coś co sam mogę
    kontrolować - stracę pracę, to będę uważniej używał karty, umrę, to
    zadłużenie pokryje bezpłatne NNW (skoro drugą kartę wziąłem z myślą o
    wydatkach zagranicą).
    http://www.raiffeisen.pl/object.php/act/sho/oid/82cb
    b090efa1a8d63735fa7ed5ff4cc4
    Właściwie, to jeszcze czekam na kartę - stąd pytania (zawsze mogę
    zrezygnować).

    Leszek