  • Data: 2003-04-06 13:39:37
    Temat: Re: KK RaiffeisenBank
    Od: Laik <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maciej Loret,
    w wiadomości <b6oidn$ras$1@nemesis.news.tpi.pl> z 2003-04-06 08:40:09
    przeczytałem:

    > Witam.

    > Czy Teleserwis jest platny?

    za polaczenie 0801...

    >Co mozna w nim sprawdzic, bo na ww.raiffeisen.pl
    > nic nie ma o Teleserwisie.

    dostajesz numer klienta i telekod. z menu ogolnego przechodzisz do menu
    kart, niestety trzeba jescze wklepac pelny numer karty.
    dostepne masz: saldo zadluzenia, historia operacji, zasilenie konta karty
    (jesli masz w RB rachunek?).

    > Napisz dlaczego nie lubisz tej karty (jakis czas temu byl watek o tym, ze
    > chciales ja zmienic).

    lubie te karte, to moja pierwsza "prawdziwa" kredytowka. placilem wszedzie
    bez problemu (polska, slowacja, hiszpania).
    a czemu chce zmienic? bo multi KK wydaje sie karta o wiekszych
    mozliwosciach elastycznego dostosowania do potrzeb. i mozna skorzystac
    bezplatnie z bankomatu euronetu.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Piotr Kosinski - PR III NMP 2003-01-11