  • Data: 2014-03-15 13:54:02
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-14 19:15, Raff pisze:
    > Zastanawiam się nad VISĄ z ING Banku Śląskiego. Wystarczy 200 zł obrotu
    > miesięcznie i wtedy nie ma opłaty rocznej. Zero innych opłat z tego co
    > widzę. Nawet opłaty za przewalutowanie nie ma. Tylko GP krótszy - 52
    > dni. Do końca roku wypłaty gotówki (jak komuś naprawdę zabraknie kasy) z
    > własnych bankomatów bez prowizji.
    > Ktoś na grupie może używa i mógłby powiedzieć jak się korzysta?

    To ja do pytania dokleję jeszcze jedno :-)

    A może coś takiego?
    https://www.deutschebank.pl/klienci-indywidualni/kon
    ta/konto-internetowe-dbnet-z-karta-iq.html

    Dopiero się to pojawiło, bez opłat w ciągu całej umowy kredytowej
    (promocja do 15 maja), waluta rozliczeniowa EUR, zatem w strefie euro
    rozliczana po kursie MC. Chyba można "polewać" za rachunki. Jak ktoś
    otrzymał, mógłby się pochwalić.

    Pozdrawiam,
    Barmanq