eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Visa Premium Club EurobankuRe: KK Visa Premium Club Eurobanku
  • Data: 2009-08-14 17:35:50
    Temat: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >reakcji banku na reklamacje. Na reklamacje pisemne, odpowiedzi są
    >udzielane telefonicznie i do tego nie na temat. Również na reklamację
    >na odpowiedź poprzedniej reklamacji nie reagują.

    Niestety mam podobne spostrzezenia. :( Dzialy reklamacji powinny byc
    szczegolnie sprawne - wszak to klient, ktory jest na tyle wsciekly, ze
    poswiecil swoj czas, by napisac do banku i pewnie rozwaza rezygnacje z jego
    uslug badz przynajmniej ograniczenie w korzystaniu. Niestety dzial
    reklamacji Eurobanku wola o pomste do nieba. Obsluga w niektorych oddzialach
    rowniez zreszta.

    Mnie ostatnio Eurobank na tyle zalazl na skore, a dodatkowo otrzymana
    odpowiedz na reklamacje jest nie na temat (udalo mi sie wymusic pisemna, co
    i tak jest osiagnieciem, choc otrzymalem ja listem zwyklym, sic!), ze
    rozwazam powaznie napisanie do GIODO. Troche mi sie nie chce, ale moze w
    imie walki o odrobine normalnosci w tym kraju warto....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1